Portfolio Categories Fotografie
Gumtree Creatieve Communicatie is een reclame- en ontwerpbureau dat ‘het idee’ hoog in het vaandel heeft staan en dat combineert met helder en fris grafisch ontwerp.
Gumtree Creatieve Communicatie, conceptontwikkeling, grafische vormgeving, website, positionering, arbeidsmarktcommunicatie, communicatie, reclame
-1
archive,tax-portfolio_category,term-fotografie,term-97,stockholm-core-1.0.8,select-theme-ver-5.1.5,ajax_fade,page_not_loaded,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.3,vc_responsive

Brunel ‘Make Your Move’

Brunel detacheert wereldwijd ruim 10.000 mensen in meer dan 35 landen. Gumtree bedacht in samenwerking met Flax Ideas (Sander van de Vlasakker) de awareness campagne ‘Make Your Move’. Hierin worden ambitieuze starters en professionals uitgedaagd te kiezen voor een succesvolle carrière en persoonlijke groei. Het concept is uitgewerkt in een TV Commercial en mega billboards.

De ambitieuze ‘Make Your Move’ mentaliteit vingen we in iconische beelden en een herkenbare Brunel stijl. Het gevoel van vrijheid en groei die detachering via Brunel je biedt, zien we terug in mensen die letterlijk in beweging zijn. Hoogvliegers die boven zichzelf en anderen uit durven stijgen.

Verhoeve Finance Employer Branding

Verhoeve Finance is een detacheerder van Finance professionals die op zoek zijn naar avontuur in hun carrière en geen trek hebben in een voorgeprogrammeerd loopbaanpad. Zij willen hun rugzak vullen met heel veel ervaring bij evenzoveel opdrachtgevers. En dat alles met de zekerheid van een vast dienstverband. Wij ontwikkelden een employer branding concept voor Verhoeve. ‘De wereld ligt aan je voeten’. We bedachten en produceerden een aantal (testimonial) video’s om de cultuur van Verhoeve uit te dragen en implementeerden diverse verbeteringen in de website.

Bouwcommunicatie Utrecht CS

Deze bouwhekdoeken waarop de reiziger de kans krijgt zijn mening te ventileren over het nieuwe Utrecht CS hebben we voor de Projectorganisatie Stationsgebied (POS) gemaakt.  Gumtree heeft jarenlang de bouw- en omgevingscommunicatie helpen verzorgen tijdens de verbouwing van Utrecht Centraal. Primair doel daarbij was het op peil houden van de klantbeleving. We hebben in die jaren zeer veel ervaring opgedaan met communicatie op en via bouwhekdoeken, bouwwanden maar ook met het ontwerp van tijdelijke zitgelegenheid. Vaak geïntergreerd met projectcommunicatie. Vaak veel ad-hoc ingrepen maar ook planvorming voor grotere ‘omklapmomenten’ waarbij de reiziger de volgende dag met een volledig nieuwe stationsrouting werd geconfronteerd.

Zuidas gebiedscommunicatie

Voor Amsterdam Zuidas, een organisatie bestaande uit Zuidas (gemeente Amsterdam) en ZuidasDok (Rijkswaterstaat, ProRail en gemeente Amsterdam), ontwerpen we sinds medio 2016 veel communicatiemiddelen. Als een van de preferred suppliers bouwen we de Zuidas de huisstijl verder uit en bewaken we de identiteit (Fabrique). Dat heeft bijvoorbeeld al geresulteerd in een 200 meter lange ‘branded’ bouwwand bij de Vijfhoek fietsparkeergarage en het Zuidas Zomerpark waar op een braakliggend stuk bouwgrond een pop-up park is verrezen. Met onze ruimte ervaring in bouwcommunicatie kunnen we ons hart ophalen op de Zuidas!

Veiligheidscampagne Noord/Zuidlijn

Dat de Noord/Zuidlijn een complex project was mag gerust een understatement worden genoemd. Als het gaat om de veiligheid van de bouwers was het project al net zo ingewikkeld. Aannemers hanteren allemaal hun eigen protocollen en daar wordt goed op toegezien. Echter in een project waar meerdere aannemers(combinaties) sámen aan hetzelfde project werken krijgt veiligheid een hele nieuwe dimensie. De door ons ontwikkelde campagne ‘Safety? Check!’ is een paraplu campagne voor het gehele Noord/Zuidlijn project. Het gaat in op diverse facetten van het werk en de omgeving. Zoals natuurlijk het juiste gebruik van de persoonlijke beschermingsmiddelen (PMB’s) maar ook aandacht hebben voor je collega’s en je omgeving. De uitreiking van de Safety Award is ook onderdeel van de campagne. Omdat er veel nationaliteiten aangesproken moesten worden is gekozen voor het gebruik van iconen en symbolen en weinig tot geen tekst.