Portfolio Categories Fotografie
Gumtree Creatieve Communicatie is een reclame- en ontwerpbureau dat ‘het idee’ hoog in het vaandel heeft staan en dat combineert met helder en fris grafisch ontwerp.
Gumtree Creatieve Communicatie, conceptontwikkeling, grafische vormgeving, website, positionering, arbeidsmarktcommunicatie, communicatie, reclame
-1
archive,tax-portfolio_category,term-fotografie,term-97,stockholm-core-1.0.8,select-theme-ver-5.1.5,ajax_fade,page_not_loaded,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive

Piet en Hein helpen je op weg

Gemeente Amsterdam vroeg ons een campagne te ontwikkelen om de afsluiting van de Piet Heintunnel, een van de belangrijkste toegangstunnels naar het centrum van Amsterdam, aan te kondigen. We bedachten Piet en Hein. Twee sympathieke woordvoerders die je gedurende het hele project op weg helpen met informatie en reisalternatieven.

vidaXL. Great people grow XL

For vidaXL, we developed the new employer brand.

 

vidaXL is growing faster than the speed of light. They’ve been doubling their figures every year since our foundation in 2013. To keep up with their own success they take on challenges, take chances and try new things everyday.

At vidaXL people don’t see road bumps as obstacles, but as an opportunity to enjoy the sweet, sweet smell of victory. They owe their great success to our great people. That’s why they love to invest in personal growth. By offering the freedom to seize all opportunities they see. So they can thrive big time and grow XL!

Brunel ‘Make Your Move’

Brunel detacheert wereldwijd ruim 10.000 mensen in meer dan 35 landen. Gumtree bedacht in samenwerking met Flax Ideas (Sander van de Vlasakker) de awareness campagne ‘Make Your Move’. Hierin worden ambitieuze starters en professionals uitgedaagd te kiezen voor een succesvolle carrière en persoonlijke groei. Het concept is uitgewerkt in een TV Commercial en mega billboards.

De ambitieuze ‘Make Your Move’ mentaliteit vingen we in iconische beelden en een herkenbare Brunel stijl. Het gevoel van vrijheid en groei die detachering via Brunel je biedt, zien we terug in mensen die letterlijk in beweging zijn. Hoogvliegers die boven zichzelf en anderen uit durven stijgen.

Verhoeve Finance Employer Branding

Verhoeve Finance is een detacheerder van Finance professionals die op zoek zijn naar avontuur in hun carrière en geen trek hebben in een voorgeprogrammeerd loopbaanpad. Zij willen hun rugzak vullen met heel veel ervaring bij evenzoveel opdrachtgevers. En dat alles met de zekerheid van een vast dienstverband. Wij ontwikkelden een employer branding concept voor Verhoeve. ‘De wereld ligt aan je voeten’. We bedachten en produceerden een aantal (testimonial) video’s om de cultuur van Verhoeve uit te dragen en implementeerden diverse verbeteringen in de website.

Zuidas gebiedscommunicatie

Voor Amsterdam Zuidas, een organisatie bestaande uit Zuidas (gemeente Amsterdam) en ZuidasDok (Rijkswaterstaat, ProRail en gemeente Amsterdam), ontwerpen we sinds medio 2016 veel communicatiemiddelen. Als een van de preferred suppliers bouwen we de Zuidas de huisstijl verder uit en bewaken we de identiteit (Fabrique). Dat heeft bijvoorbeeld al geresulteerd in een 200 meter lange ‘branded’ bouwwand bij de Vijfhoek fietsparkeergarage en het Zuidas Zomerpark waar op een braakliggend stuk bouwgrond een pop-up park is verrezen. Met onze ruimte ervaring in bouwcommunicatie kunnen we ons hart ophalen op de Zuidas!

Veiligheidscampagne Noord/Zuidlijn

Dat de Noord/Zuidlijn een complex project was mag gerust een understatement worden genoemd. Als het gaat om de veiligheid van de bouwers was het project al net zo ingewikkeld. Aannemers hanteren allemaal hun eigen protocollen en daar wordt goed op toegezien. Echter in een project waar meerdere aannemers(combinaties) sámen aan hetzelfde project werken krijgt veiligheid een hele nieuwe dimensie. De door ons ontwikkelde campagne ‘Safety? Check!’ is een paraplu campagne voor het gehele Noord/Zuidlijn project. Het gaat in op diverse facetten van het werk en de omgeving. Zoals natuurlijk het juiste gebruik van de persoonlijke beschermingsmiddelen (PMB’s) maar ook aandacht hebben voor je collega’s en je omgeving. De uitreiking van de Safety Award is ook onderdeel van de campagne. Omdat er veel nationaliteiten aangesproken moesten worden is gekozen voor het gebruik van iconen en symbolen en weinig tot geen tekst.